14 Ağustos 2016 Pazar

Herbalife İstanbul Sipariş 0506 061 47 57

Herbalife ürünlerine dilediğiniz programdan başlayabilirsiniz. İsterseniz 1 shake 1 çay, isterseniz 2 shake 1 çay, kabızlık sindirim sorunu yaşıyorsanız 2 shake 1 çay 1 aloe programı ile kilo kontrolüne başlayabilirsiniz. Ayrıca thermo yağ yakıcı ile kilo aşağı kontrol sürecini hızlandırabilirsiniz. Herbalife ürünlerini İstanbul'un her ilçesinden sipariş verebilirsiniz. Gün içinde en geç 2 saat içinde size içerisinde ulaştırıyoruz. 

Herbalife Sipariş 0506 061 47 57

Sponsor Herbalife ID Numarası :
Sponsor Soyadı (İlk 3 Harf)   : 
Herbalife Sponsor             : +9 0506 061 47 57

5 yorum:

  1. herbalife nin shake ni kullandım kendimi çok iyi hissediyorum bu yaz sıcaklarında bile beni yormuyor.

    YanıtlaSil
  2. ilk aldığımda tereddütüm vardı şüpeli bakıyordum bir arkadaşım kullanmıştı bende shakesiyle başladım hiç unutmuyorum tam 1 yıl oldu 25 kilo verdim şimdi herbalife 24 serilerini kullanıyorum kaslarım muhteşem oldu.

    YanıtlaSil
  3. merhaba , ben size birkaç soru sormak istiyorum. Herbalife kullanan yakınlarım var ve ciddi anlamda kilo verenlerde oldu. ama sorum şu ki bırakmak istersem verdiğim kiloları geri alıyormuyuz? (Yemek yeme alışkanlığımız Herbalife kullanma zamanlardakiki gibi olduğu takdirde) lütfen tecrübe sahibi kişiler yazarsa sevinirim.

    YanıtlaSil
  4. Selam ben kilolarımdan şikayetçiyim bir çok kez diyet denedim hareketli bi yaşam şeklim var ama kilo veremiyorum yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil