2 Mayıs 2015 Cumartesi

Herbalife Tekirdağ Sipariş 0506 061 47 57


Herbalife Tekirdağ Siparişinizi bir günde sizlere ulaştırıyoruz. Dilediğiniz Herbalife ürünü sipariş verebilirsiniz. İster Herbalife kilo kontrol ürünlerini ister Herbalife dış beslenme ürünlerini sipariş verebilir ve sipariş sonrası danışmanlarımızdan ücretsiz Herbalife danışma hattı hizmetinden yaralanabilirsiniz. Bizlere ulaştığınızda Herbalife ürünleri ile ilgili tüm merak ettiklerinizi öğreneceksiniz. Herbalife Çorlu ofisimize gelerek ücretsiz Herbalife vücut analizi de yaptırabilirsiniz. 

Dengeli beslenme ve kilo kontrolu

Sponsor Herbalife ID Numarası :
Sponsor Soyadı (İlk 3 Harf)   : 
Herbalife Sponsor             : +9 0506 061 47 57


Herbalife Tekirdağ telefon  0506 061 47 57

2 yorum:

  1. meraba ben hatice.3 ayı aşkın süredir herbalife ürünlerini kullanıyorum.ilk 40 günde 6kilo verdim sağlıklı beslenme adına kullanmaya devam ediyorum.Herbalife ürünleriyle beslenmeye başaldığımdan beri kendimi daha güçlü ve daha rahat hissediyorum sanki üzerimdeki yükü atmış gibiyim bu yüzden tanıdığım herkesede öneriyorum bu ara da danışmanımada bana destek olduğu için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. 2 ayda 13 kilo verdim kendimi sportif hissediyorum.

    YanıtlaSil