1 Mayıs 2015 Cuma

Herbalife Mersin Sipariş 0506 061 47 57

mersin herbalife
Herbalife ürünleri kullanmak istiyorsanız doğru yerdesiniz. 3 yıllık deneyimi ile ve ürün sonucu ile size ilham kaynağı olacak ve sizlere danışmanlık hizmeti vereceğim. Herbalife Mersin olarak sizlere yardımcı olacağız. Herbalife ürünleri düşük kalori yüksek besleyiciliği ile kilo kontrolü konusunda en doğru üründür. 

Herbalife Mersin Sipariş 0506 061 47 57
                               

Dengeli beslenme ve kilo kontrolu

Sponsor Herbalife ID Numarası :
Sponsor Soyadı (İlk 3 Harf)   : 
Herbalife Sponsor             : +9 0506 061 47 57

12 yorum:

  1. Herbalife ürünleri ile 9 aydır besleniyorum 33 kilo verdim.

    YanıtlaSil
  2. herbalife ile nasıl kilo veriliyor bilgi verir misiniz_?

    YanıtlaSil
  3. herbalife ürünleri ile 8 kilo verdim şimdi biraz yavaşladı kilo vermem thermo yağ yakıcı ya başlayacağim haftaya dahada hızlanacak kilo vermem..

    YanıtlaSil
  4. herbalife ürünleri ile 11 kilo verdim kilo verirken hiç acıkmadım. kendimi çok iyi hissediyorum..

    YanıtlaSil
  5. Meraba ben iki aydır herbalife
    ürünleriyle besleniyorum.8 kilo verdim gece horlamalarımdan kurtuldum kendimi cok iyi hissediyorum.14 kilo daha fazlam var ondanda kurtulmak için ürünleri kullanmaya devam ediyorum.güzel olan tarafı gece çalıştığım için zordu benim için diyet yapmak.şimdi mamamı karıştırıp içiyorum yatıyorum.teşekkürler herbalife.

    YanıtlaSil
  6. Nedense Herbalife ürünlerini biraz araştırma yaptığımda hep kilosunu kontrol etmek isteyenlerin yorumlarını okuyunca bana uygun değil deyip ekranı kapacaktım ki, tam da o arada sizinle karşılaştım. Açıkçası benim kilo fazlam yokta,7 kilo eksiğim var. Doğum sonrası önceki kilomun da çok altına indim ve artık yürüyüp koşan çocuğuma yetişemez oldu. Zayıflık beni oldukça güçsüz ve kontrolsüz bırakmaya başladığı için ürünlerinizi almaya ve kullanmaya başladım.

    Gerekten hem iştahım arttı hem de sizler ile çok daha sağlıklı bir şekilde eksik kilolarımı tamamlamaya başladım. Ben yağlar bir yerde toplanır diye düşünüyordum ama hiç öyle olmadı. Şimdi bakıldığında oldukça sağlıklı ve güzel görünüyorum. Ne kadar zayıfsın, ay zayıflıktan ölüyorsun gibi cümleler ile artık karşılaşmadığım içinde oldukça mutluyum açıkçası. Elbette hem sizlerin başarısı hem de benim azmim bunda etkili oldu. Herbalife ürünlerine tekrar teşekkür ediyorum ve sizler ile tanıştığım içinde oldukça mutluyum diyebilirim. Şimdi ki kilomdan memnunum ama çok hareketli olduğum için yine koruma ürünlerinizi kullanmaya devam ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. ben arzu herkeze selam kilom 66 boy 1,60 kilo vermek istiyorum arkadaşlarım kullanıyor.çok memnunlar biraz pahalı ama kilo verdikce değer ürünleri kullanmak dedim .aynı zmn da kaslarımda güçlendi. kendimi rahatlamış hissediyorum .muhteşem herkeze tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  8. herbalife ürünleriyle kendimi mütiş hissediyorum.

    YanıtlaSil
  9. mersinde oturuyorum buraları çok sıcak oluyor kilolu olunca sıcaklık çekilmiyor.careyi herbalifede buldum 90 kiloyum ilk başlarken kendimi rahat hissetmeye başladım .simdiden 4 kılo verdim her şeyden öncesi sağlık gibisi yok .

    YanıtlaSil
  10. Merhaba kas yapıcı ürünlerinizin hangileridir? tavsiye istiyorum.

    YanıtlaSil
  11. herbalife ürünlerinin yan etkileri varmı?

    YanıtlaSil