1 Mayıs 2015 Cuma

Herbalife İzmit Sipariş 0506 061 47 57

Herbalife İzmit satış
Herbalife İzmit
Marmara ve Karadenize kıyısı olan bu kentimiz ülkemizin her yerinden insanların huzur içinde yaşadığı bir yerdir. İzmit Türkiye nin  en önemli sanayi şehirlerinden biridir. İstanbul a çok yakın olan bu kentimiz çok göç almaktadır. İzmit de ağır çalışma şartlarından dolayı fast food ağırlıklı beslenme çok yaygındır. Bundan dolayı kilo sorunu yaşayan kişiler bizleri aramakta ve kilo kontrolü konusunda bilgi istemektedir. Herbalife İzmit üyelerimiz müşterilere sonuç alma garantisiyle ürünleri ulaştırmaktadır. Herbalife İzmit üye arkadaşlarımız ürün kullanımı boyunca sizlere danışmanlık yapacaktır.

Dengeli beslenme ve kilo kontrolu

Sponsor Herbalife ID Numarası :
Sponsor Soyadı (İlk 3 Harf)   : 
Herbalife Sponsor             : +9 0506 061 47 57


Herbalife Kocaeli Sipariş 0506 061 47 57

Herbalife İzmit Sipariş 0506 061 47 57

3 yorum:

  1. herbalife ürünleri bir ayda 9 kilomdan kurtuldum.

    YanıtlaSil
  2. izmiteki adresinize geldim. öncelikle oarda çalışan üyeler buradan tşk ediyorum oldukça ilgi gösterdiler. ben bunda yıllar önce ürünleri kullanmış sonuç almış biriyim. tekrar başlarım diye Kocaeli ofisinizi ziyaret ettim inşalah ayın sonda maaşımı alayım başlaycağım. nasıl olsa artık izmit ofisinizin yerini biliyorum

    YanıtlaSil
  3. herbalife dist.benim çok kilom var nerdeyse nefes alamıyorum kendime ve sağlima bakmam lazım ne yapalım?

    YanıtlaSil