18 Nisan 2015 Cumartesi

Herbalife Pendik Sipariş 0506 061 47 57

Herbalife-Pendik
Genç iken sağlığımızın kıymetini pek bilmeyiz. Vücudumuzun bizi aynı sağlık kalitesi ile taşıyacağını düşünürüz. Genç iken yediklerimize pek dikkat etmeyiz. Genelde karbonhidrat ağırlıklı besleniriz. Bu da zamanla kilo almamıza yağlı bir vücuda sahip olmamıza neden olur. Aslında ne yersek o'yuzdur. Yani iyi ve dengeli beslenirsek sağlıklı biz vücuda ve sağlıklı bir hayat kalitesine sahip oluruz. Herbalife  tam da bunu sağlıyor aslında. Düşük kaloride maksimum beslenme sunuyor bizlere. Herbalife Pendik olarak sizlere en hızlı şekilde ürünleri ulaştırıyoruz. Danışmanlarımız sizlere ürün kullanımı konusunda destek olacaktır.

Sponsor Herbalife ID Numarası :
Sponsor Soyadı (İlk 3 Harf)   : 
Herbalife Sponsor             : +9 0506 061 47 57

Herbalife Pendik Sipariş 0506 061 47 57

Herbalife Kaynarca Sipariş 0506 061 47 57


Herbalife Kurtköy Sipariş 0506 061 47 57

Herbalife Sabiha Gökşen Sipariş 0506 061 47 57

10 yorum:

  1. herbalife shake çay ve aloe kullandım 31 kilo verdim.

    YanıtlaSil
  2. Herbalife Formül 1 Shake gerçekten çok harika bir ürün aç kalmadan diyet yapmadan 21 kilo fazla kilolarımdan kurtulmamı sağlayan muhteşem şey.

    YanıtlaSil
  3. herbalife ile güzel sonuç aldım yanına sporuda ekledim .2 ayda 14 kilo verdim kaslarım çok iyi duruma geldi şimdi herbalife 24 serilerini kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  4. herbalife kullandığım ürünler shake çay ve termo kullandım 2,5 ayda 14 kilomu verdim.basen basen ve göbek bölgemde toplam 20 cm incelme oldu kimse beni tanıyamıyor buda beni mutlu ediyor.

    YanıtlaSil
  5. ilk hafta 4 kilo verdim ikinci hafta durdu bu normalmi?

    YanıtlaSil
  6. Boyum 1,53 kilom 58 kilo sadece karnım vardı. kilo vermek ve sıklaşmak için shake,cay,termo kullandım.50 kiloya düştüm .şimdi kilo kontrol etmeye başladım.

    YanıtlaSil
  7. Herbalife ürünlerinden shaki kullandım kendimi tok hisseddim ve onla birlikde sporuda ekledim .1 ayda 7 kilo verdim.

    YanıtlaSil
  8. herbalife ürünleri ile 15 kilo verdim....

    YanıtlaSil
  9. HERBALİFE ÜRÜNLERİ İLE 15 KİLO VERDİM...

    YanıtlaSil
  10. herbalife vitamin var mı eliniz de?

    YanıtlaSil